Saturday, February 26, 2011

aku mahu hari yang lebih baik :(

aku mahu hari yang lebih baik dari kelmarin ,
aku mengukir senyuman , walaupun disebalik senyuman itu adalah kesakitan .
setiap hari yang aku lalui , pasti ad jee bnda yang mnjadi masalah .
mencuba untuk mnjadi yang lebih baik ad lah mustahil .
tetapi kalau kita tidak mencuba , segalanya akan musnah . 
disetiap hari yang banyak masalah . akan ada suatu kegembiraan . walaupun ianya
dinikmati sekejap . untuk mncari orang yang betul2 sesuai dengan kita .
kita harus tunggi dan tunggu sehingga kita benar2 jumpai orang yang mencitai kita dengan ikhlas .
disaat menunggu itu , pelbagai dugaan dan cabaran yang harus kita lakukan .
kita harus lahh tabah apabila menempuh segala cabaran itu .
aku sudah serik dipermainkan oleh cinta :(
ayatayat yang tak masuk akal . janji2 yang dimungkiri . tak masuk akal .
Jangan pergi dari saya. Sampai akhir masa saya akan cuba memenangi hati awak, sehingga akhir hayat saya. Ketika itu jika kamu ingin pergi dari saya, pergilah .
:'(
Saya telah menipu. Menipu mengatakan saya benci awak ada di sisi saya.
People talk & talk about you .
i listen tho just to hear your name & the things your doing now .
i miss you so much & i wish you would realize it ..
:(

I can't just be friends with you. Its either all or nothing. Its either you stay with me or you lose me forever. I can't stand to be just a friend to you... it hurts too much knowing we'll only be friends and no more Me&You... T.T

No comments: