Saturday, April 30, 2011

29.4.2011

fake smile , cause i dont want to show my tears infront of you :')
okayy , mate bengkak . serious sad . sampai hati kau buad aku macam ni , dah fedap aa weh :'(
aku bukannya robot , yang takde perasaan tuu .

seronok kann dapat mainkan akue ? jangan ingat aku perempuan , kau boleh mainkan . aku bukan macam perempuan lain yang tak setia laa weh ! aku setia at kau . kau je yang tak caye at aku . siap nak buat friend finder , copy sms . cekk fone aku bagai . 

dulu ye laa aku playgirl , aku ngaku ! tapii skarang aku dah berubah aa weh~ bila aku tanya kau , nyesal tak couple ngan aku , kau cakap takk sebab kau sayang aku . ap bukti wehh ? aku sedih gilaa bila ingat bnde ni :'(

dah aa , taknak cakap banyak-banyak . nanti ade pulak reporter yang bagitau kau . mulut orang macam tempayan , sibuk laa nak jaga tepi kain orang =.='


i dont think i can handle this again :')
im sorry ~

No comments: