Monday, June 13, 2011

theres a few things that need to be deleted :)

okay , aku terlupa delete sumthing . 
- your phone number yang aku save dengan nama aiman-takguna-
-gambar kau ngan aku yang ~ malas nak ingat .
-sesetengah text kau .yang aku lupa nak delete .
kau da buang semua tu ? kesah pulak aku kan . takpayah nak batak sangat aa ngan gf baru kau tu -..-
dah lah menipu . haha xD gelabah je .
menyampah pun ada gak sebab gambar kau semak duhh kat fone aku . jangan risau , aku taknak aa simpan gambar lelaki macam kau . *lelaki lepas break memang salahkan perempuan . watafak -,-
kau nak cakap yang aku curang aaaa ? huh . biaa aa . ngan kau je perangai aku jadi lain . 
bapak syial duhh . lepas je mem kau yang budush tu mintak break at mem aku . dari situ aku start planning something . ingat aku nak duduk diam je ke bila tengok mem kau mainkan hati mem aku ? sampai menangis-2 
hoho . banyokk lah cekadak kau kan . takleh bia kan xD
aku tahu sebenarnya yang mem kau tu ada perempuan lain cuma taknak ngaku :P
lelaki memang macam tuu -..-
start dari tuu aku dah taknak jejak **
hoh . macam ap je .
blablabla . malas taip , buang masa -..- haha .

No comments: