Saturday, October 22, 2011

My story does starts with pain and ends with happy ending

I heard that your dreams came true.
Guess she gave you things I didn't give to you.
But I couldn't stay away, I couldn't fight it.
I had hoped you'd see my face and that you'd be reminded
That for me it isn't over.
Never mind, I'll find someone like you
I wish nothing but the best for you too
Don't forget me, I beg
I remember you said,
"Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead,
Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead,"
Yeah.
Aku memang nak yang terbaik untuk kau A :)
Takpe , aku memang suka syok sendiri kan . Aku jumpa jodoh aku nanti .
Aku harap orang lain dapat bahagiakan kau ><'
Bahagiakan perempuan tu macam mana kau bahagiakan aku .
Halamak syeren poyo malam-2 ni :) hee .

22oktober2011
kita kenal sorang budak ni , dia hott ohh . First-2 tak berani tegur , pastu saje je lah tegur dia kat FB kan . Hee . FB dia nama ERY EDZ LOY  . Then aku try tanya nama dia apa . Act nama dia eryad edzloy , dia form 4 . Sedap kan nama dia . Macam orang nya jugak ^^ eh i mean handsome . Aww aww  .
Segan nak chat ngan dia . Dia baik sangat ^^ sangat oh ~ Dia puji aku . aww aww  . Thankyou .
hee , aww . Terharunya . Hee . Thankyou again so much pakcik ^^ Baik hati betul . Sweet lagi tuh . Idaman semua perempuan ^^ Seronok lah chitchatchot ngan pakcik ni . Buat aku dari sedih tadi terussss happy . automatik . Yang takboleh belah nya . Dia panggil aku CIK SYEREN . Hee . Aku panggil dia pakcik  . Padahal dia takde lah tua mana . Muehehe :3
Tu haa . "CIK SYEREN" hikhik . Manade orang yang nak kat kita ni pakcik . Sedih je ~ wuu . Muka tak cantik kan . Tak macam pakcik . Handsome ^^ Kita suka tengok picture pakcik  .
favourite kita yang ni  
Handsome tak handsome  ? Mesti handsome en . aww aww  . Dia cakap tak dapat apa update pasal dia . Pakcik , kita mengisi masa lapang ni ^^ 
Hee . K , i guess sampai sini jelah . Takpayah nak sedih untuk carik pakwe k syeren . Tunggu besar nanti . Baru cinta sejati sampai :') hee . K assalamualaikum Stalker ^^


No comments: