Tuesday, November 1, 2011

keep me strong ❤

Hai blogger , 

Kita taksihat harini . well , macam biasa lah kalau period kan . Tapi ni paling  cuak kot , tadi berdiri . Then rasa nak pitam >< Terus baring je . Amek panadol sebijik sebab taktahan pening kepala 
Err , teruk bebeno muka tu . Haha . Then , online sekejap semata-2 nak update ni and nak contact bf kita . Dia kata kredit dia low . Kita pun online lah . Bertimbang rasa sikit aite ^^ Sayang punya pasal terpaksa aa makan ubat . Pakwe aku suruh . Kena lah makan . Tapi sekarang pening tu takhilang lagi T.T rasa nak menangis je ohh tahan sakit ni . Hmm , taktahu nak cakap apa .

Rindu kat ezza . Bila kau nak balik sini weh ? Btw , tadi dia text aku . Dia kata dia belikan Shawl untuk aku . Aww , kau lah bestie aku doe . Aku beruntung dapat bestie macam kau c: Sayang kau ketat-2 ona ❤
Thats all for today c:  

Assalamualaikum ❤

No comments: