Thursday, December 15, 2011

Me miss you guys ❤

Hello stalkers :) Harini nak update pasal apaaaaaaaaaa eh ? Lol . K k , nak text aiman tapi dia macam belum bangun je :p Hikhik . Its already 11.41 OKAY . Lambatnya dia bangun . Hee~ Lari topik sudaa . K aku rindu kawan-2 sekolah . Baru je semalam mimpi diorang :( Sedihje . Aku menangis bhai . Hahahahah sakai .
Paling rindu at ezzo lah . Hihi . Bestie forever after :') Weh ba.......bun..... Rindu kat kau . Hihi . Aku masukkan gambar aku yang ada korang jelah eh :p
Aku winduuuu nani jugak . Hihi :D Gambar ni ada dalam folder aku so aku masukkan yang ni k weh . Cantik kita berdua xD
Hi intan , kita selalu gaduh kan ? Tapi aku rinduu kau :D Hihi . Rindu gila babi doo :>
Baju putih tu aku ke ? Maigodddd , so pwetytytytytyty . Rindu nak free hair :') HAHAHA joke k .
Doo aku rindu kat korang . Putewi and shafaaaaaa . Nanti jumpa kita paw putewi k . Haha gurau je putewi :p Hikhik .
Aku nangis tengok gambar ni sebab aku cantik sangat :( Hahahaha gurau je xD Depan sekali aku , tengah-2 nani , belakang sekali anje . Aku rinduuuuuuuuu anje . Rindu nak main cucuk-2 . Weeeee :3
LastLast . Orang paling aku rindu . Aimonnn . Hihi . Rindu tahu ?! Hihi . Sangat rindu :*

Okay dah tu je . BestieForeverAfter k . Muahmuahmuah kat korang :D




No comments: