Friday, January 6, 2012

Fridaaaaay ❤

Okay , harini jumaat . Sekolah macam biasa ~ Tapi harini dapat buku teks . Yay ! Lepas dapat tu . Ada meeting rumah sukan pulak .Haiyaaa manyak leceh laaah . Tapi takpe . Time nak turun tu sumpah rasa macam nak patah tangan je ~ Nasib aznil baik hati tolong kiteeww . Masyeh aznil . Dari atas sampai bwah dia bawak buku teks aku yang menambun tuhh . Hihik . Tambah lagi dengan buku teks dia . Mmg tak berat kan ? Sorry lah takde upah . Izwan jealous aku tak mintak tolong dia lepastu dia kata aznil buat cenggitu sebab ADA UDANG DISEBALIK BATU . Kepala hott dia lah . Aznil baik ~ hahahahaha . Time balik dah tak nampak aznil . Dalam otak ni dah fikir dah , siapa yang aku nak suruh bawak ni xD

  Hahaha , lepastu nampak izwaaaaaan manap ~ Haha . Aku suruh dia tolong bawak kan . Good doggie :p Hahahah jkjk . Oh lupa . Manap ni ketuk kepala aku pakai buku tebal tu . Sakit tahu ! Huh . Kan dia ngan fadhill free-2 kena lempang :D Hahahaha .K sambung , dia bawak sampai rumah . Then dia kata aku bodoh -.- Weh , result aku lagi baik dari kau okay ? lempang lagi kang tahu lah . Hahahaha . Tu je nak cerita . And last , AKU NAK PINDAH SEKOLAH . Byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee .

No comments: