Friday, August 5, 2011

benci kawan makan kawan =='

assalamualikum , salam satu malaysia . hikhik . okay , lama tak update bloggg . rinduu aku ta? aha .
title hari nii berkenaan dengan kawan makan kawan or usually known as backstabber .
ni kali kedua weh kau rampas orang yang aku sayang . tapi aku tak marah pun kauu . sebab aku nak tengok kau gembira :) #betapabaiknyaSAR ni :D
kau nak sangat SHAHRIL kan . kau amek lah . amek . dah pergi jauhjauh dari hidup aku , lepas ni aku taknak INTAN ngan SHAHRIL ada dalam hidup aku dah ! open new chapter of the book :'(
im going to return this thing to you :)
#cincin (shahril bagi)
#topi justin bueber .
#name tag dia </3
#dia punya tempat gantung handfone
dia ada amek aku punya barang . tapii , malas nak ungkit -,-
nanti dia ingat aku ni kuat mengungkit = = "
start text lepas sahur . bapak semangat weh .
dia taklari kemana lah -,-
balik tadi , nak jugak jalan sesama . 
#FIKIR AKU JEALOUS KE HAH ?
mintak maaf , sikit pun tidak :)
im looking forward for F .
so , you can take your ass and get out from my life .
tahu kau takut nak bersemuka ngan aku , sebab kau dah buat salah kan .
aku buat muka ketat ngan kau ke muka longgar ke , itu HAK aku .
muka aku kann . =,=
then , kau ni perempuan , try to be matured . carik laa laki dengan muka kau sendiri . jangan tahu nak rampas orang punya jee . watafak -,-
bilaa depan laki mula laa kau buat muka kau yang innocent tuh .
aku dah muakk dah ngan perangai kau .
guna taktik lama . just be yourself lah .
jangan jadi TALAM DUA MUKA
"depan baik , bila belakang  perangai serupa itu anjing sedang menyalak"
lebih kurang macam ini maa :P
dahh , aku malas nakk berleter panjang . sampai lusa pun tak habis nanti =,='
kchaww .
ngan kauu S and I . goodbye BITCHES .

P/S - dah COUPLE  nanti , jangan lupa umumkan kat satu sekolah . sebab kau kan BATAK -,-




2 comments:

I'm Syira Syirot said...

Haha . Syeren tabahkan hati anda tau !! Semua ini dugaan bagi anda :)

I'm Syira Syirot said...

Haha . Syeren tabahkan hati anda tau !! Semua ini dugaan bagi anda :)