Sunday, August 21, 2011

Don't know if I could ever be Without you Cause boy you complete me :)

meowmeow , Assalamualaikum :)
title hari ni berkenaan dengan seorang budak laki ni . nama dia
Muhamad Nur Zikry Bin Norhisham :)
act , dia tak bagi aku tulis nama dia panjang-2 . taktahu apa motif dia .
HAHA .
kadang-2 dia annoying . sebab , dia pemalu . cehh , buto aa malu :)
dia baik + sweet + kadang-2 annoying + handsome .
haha . HANDSOME tuh yang penting . hikhik .
kalau txt dia . memang senyum memanjang jelahh . sebab dia suka buat lawak .
hahahaha , sakai kan ?
haritu 20/8/2011
zik pergi library shah alam yang baru tuu . peh , langsung tak senyum . muka dia memang muka mintak selipar #time tu jelah .
then , kata dia segan . alahai , segan la pulokk .
memang mncabar tahap kesabaranku =,='
lastlast , time balik . punnnnnnn dia buat taktahu .
kalau aku tahu macam tuu . baik aku takyah pergi lib . dengan tengah jealous nya ditambah kan dengan DIA ni yang buat perangai taknak jumpa ALASAN DIA SEGAN .
kau fikir aku tak segan ke ? HAHA .
Watlek sudah . bukan nya aku nak cium kau pun . Hikhik .
pastu balik mintak maaf . HOH . Nasib aku ni Baik taw . Maaf kan kau .
HAHA .
ouh , before lupaa . ni gambar hiasan yang disediakan untuk anda .
tengok , semua GAMBAR at FB dia . semua tak pandang camera . apa punya orang la ni . HAHA .

haha . ni pun ta pandang camera . ngek ngok =,='


okay :) sampai sini jelah eh . esokesok update lagi . #Iloveyousomuchmnz . thankyou for being my loyal friend :)



No comments: