Thursday, March 17, 2011

16.3.2011

assalamualaikum :)
bangun tido pukul 3.45 pagi . sebab sakitt perut . grr , tah pape . pastu onl sekejap .
sedar2 dah pukul 5.30 (!) bapak lama aku online . haha . then , denga laguu kay fone japp . 
tengok jam dah kul tujuh . huu~ my pretty sister wake up . sebab nak mandi pergi kerja , pastu mama suruh kejut angah . kejutt laa angah tuu ~ susa jugak kejut kan akak aku ny ehh . hihi . then time tenga siap tu . err (!)
sakit gila nak mampus perut ny . haish . nak mengelak kan sakit kat sana nanty , makan laa ubat tahan sakit . haha , bila dah makan ubat tahan sakit tuh bukannya kurang pun sakit tuh . makin bertambah punn ada jugak . haha .
pastu syafa datang rumahh . dalam pukul 9.00 camtuh . pukul 9.10 kitaorang gerak g sunway . tumpang abah aku . abah aku hebatt tahu . dye jaga anak2 nya . haha . save duet sebab ikut abah aku . haha . bila da sampai . abah bagi rm50 . gosh , 50 jeke ? haha . tape laa . fifty punn fifty la . haha . kitaorang yang rasmi kan pembukaan sunway tuh . haha . lembab punya kawan lahh . lama gila tunggu . haha . sempat snappie boo sikit :)
haha . aku ngan shafaa :)
me n my sys . peliknya my sis nyh . haha .
hee ~ its me :)
haha . pastuh g makan kat A&W
makan nugget jee . hee ~
pastuu . aku g jlan ngan kawan aku , kakak aku g jalan ngan kawan dyee . haha
kitaorang g makan lagi . haha , kat KFC . 
ona ngan shafa . malu2 kucing lak :P
belah kiri - azarul azwan ~ kanan - syeren asyira .
haha . azarul ny gila sikit . 
lepas makan kitaorang pergi toilet . running . haha . selua aku kotor gila nak mampuss :P
nak g beli selua baru . aha , carik la kat semua kedai . bapak mahal RM159 , RM139
haha . semua kedai mahal . last2 nampak jusco . tengok selua tuu harga RM139 . huish , sebelum diskaun . lepas diskaun RM 39 . pehh . nasib murah ouhh . haha . 
alamak ! kantoi peha aku besa :P
hehe .
huhu . thenn jumpa kawan eya , amsyarul amin . aww , sweet gila muka dye
dye ingatt aku ngan kakak aku gelak kann dye . takk laa :)
lepakk sekejapp . pastuh balik . yeahh !
dekatt KTM shah alam . penat gilaa . balik terus tertidur . ahah .
hihi . amsyarull amin ~ suka merendah diri :P
haha . tu jelahh . byee :)

No comments: