Tuesday, March 22, 2011

hoho . taktahu nak update apa .err , cerita pasal sekolah je lahh .
time pagi tuhh hujann ~ cuaca yang sesuai untuk tidurr . haha .
masuk kelas , pastu duduk . dengan beg yang tak ditanggalkan lagi tuh terus letak muka atas meja (nak tidur)
then , cikgu dah sampai . ayoo , awalnya cikguu masuk :P
waktu pertama adalah waktu sains . aku memang sukaaaaa waktu sains . haha xD
nasib baik laa farzana ajak aku pergi amek slip kehadiran . takde laa bosan sangat duduk kat kelas :DD
cantikk kann ? hihi :D
well , membe sape kann .
hoho , lepas tuh masuk kelass . bilaa dah masukk . perghhh .
ngantuk gila nakk mamfusss .
dapat kertas periksa . A wehh . haha .
hebat takk hebat lahh kan
haha .
yeahh , thenn . farzana ajak pergi hantar slipp kehadiran :P
hee~
jalann lagi . memang favourite lah kan :)
hoho .
seronokseronok . bila masuk kelas ~ bosan balik
kriinngggg ~ yay ! loceng sudah bunyikk . suka suka . its PJ time . tapii  kitaorang takk PJ . sebab HUJAN .
sambung buat kerja sains balik . tah papeeee  tahh !
grr , amat amat bosann . cikgu nyaa punn garang jugak . 
waktuu untuk rehat . aku makan kentang ngan air anggur . SHARE ngan ONA . haha
pastu . pergi membeli gula . ternampak si diaaa ~ haih .
pastu masuk kelas MATH . math seronok tahu !
hihi . cikgu math aku lawaa <3
blablablablabla , lepas math agama pulakk .
ustazah marah2 . idk why . kita belajar jawi tadi . hehe .
okayy . fast forward sikitt . haha . lastt subjek tadi KHB .  turun tangga ~ turun turun turun .
lepas turun uhh . nampak die lagii , kenapa kena nmpakk die ? err , awakk . saya mintakk maaf ye . saya buat taktahu jee tadi . saya rasa macam taknak dahh tengok mukaa awak . sebab saya taknak nangis .
saya mintakk maaf . hauu ~ okayy . tutup mulut , sambung cerita . khb tadi buat kerja kayu . aku paling suka kerja kayu sebab masa ni laa banyak pensel aku akan hilang  =.='
grr , okayy . lepas khb , balikk . time balik tuhh nasib baik hujan rintik2 . haha . tak lebat sangat .
balik2 terus online dan upadate blogg .
hihi . sampai laa sekarang . hoho . okayy . sampai sini je aa . tak larat nak tulis panjang2
ohh ohh . btw , I MISS YOU A . <3

No comments: