Sunday, March 27, 2011

we're the perfect two :)

heyy guys ! we're the perfect two kan sayangg ? haha xD
haha . date to remeber 25.3.2011 and 21.3.2011
21.3.2011 - date ona couple ngan zul .
25.3.2011 - date apa ?????
haha . fikir lahh sendiri yee :)
bf aku takk hensem ? ADA aku KESAH ?
cam balak kau tuu dah bagus jee :)
nama dye ameerul aiman . sedap kan nama dye ? :P
stay at 18 . ulang alik aku ke sana setiap harii sampai dah pokaii :DD
tapii takp , pasal dye ~ hihi .
dye sebaya ngan aku :)
tapii tinggi sikit :P
ouh ouh andd ~ dye SEPET :DD
senyum sampai takk nampak mata . aww ~ comel tahu !
semalam hari SABTU . jumpa dye sekejap . err , sebenanya lama :P
tapi , masa berlalu begitu pantas xD
sempat snap satu gambar ngan dye . hee~
pehh . GEMUK nyaa akuu . hee~
err , kenapa dye takk pandang camera ? haha xD
ada kee orang tak sayang bf ? haha xD
berani rampas , sentuh , gedik kat bf aku ? mati kauu aku kerjakan :P
hehe .
untuk MINAH GEDIK kat luar sana . *jangan terasa . 
nama mula huruf I . kali ni kau jangan nak gedik pluss nak rampas BF aku . sekali lagi kau buat macam tuhh .
kepala kau aku pancung xD
dulu kau rampas aku punyaa , aku diam jehh . sebab kau tuu KAWAN aku sendiri .
cam taikk je kau buat aku . sekarang ! padan muka . BF aku yang kau rampas tuh dah kena rampas dengan orang lain , tahu nak sakit hatii . cam ape jee . tak fikir pulak perasaan aku ni ?
perempuan batak memang begituu .
haha xD 
hee~ tu jelahh . malas nak tulis panjang2 :P
nanti sambung lagii <3
14324 ameerul aiman <3


No comments: